Spørsmål og svar om vår nye nettbutikk
Om kort tid lanseres vår nye nettbutikk, og i den anledning svarer vi på noen spørsmål som kan gjøre overgangen enklere. Nettbutikken forventes å åpne i starten av september.
Det viktigste fortrinnet med å velge Fruktringen som leverandør er at vi er veldig raske på ballen, snur oss rundt og løser utfordringer for våre kunder. Enten det er ekstra bestillinger på kort varsel eller utfordringer som må nøstes opp i.
Vi har lang erfaring i bransjen, og få ledd du som kunde må gjennom. Det gjør at beslutninger tas raskt, noe vi vet er viktig for kundene våre. På denne måten har vi muligheten til å være fleksible når det kommer til bestillinger og forespørsler fra kunder.
Nå åpnes nettbutikken, og under får du svar på noen av de oftest stilte spørsmålene angående lanseringen.
Hvem er nettbutikken for?
Nettbutikken er forbeholdt bedriftskunder. Vi selger ikke til privatpersoner.
Hva er fordelene med å gjøre produktene deres tilgjengelig på nett?
Vi håper på å forenkle bestillingsrutiner for både kunden og oss, og samtidig ha kontakt med kunder. Fordelene for deg som kunde er at du kan bestille når du vil, uten å måtte forholde deg til våre åpningstider. Prosessen vil samtidig automatiseres og du får en bedre oversikt over sortimentet og tilgjengeligheten av de ulike produktene.
Hvordan tror dere at overgangen til en nettbutikk vil påvirke kundeopplevelsen hos Fruktringen?
Det vil gjøre bestillingsprosessen mer sømløs for mange, og mer oversiktlig. Utover dette vil alt være som før.
Hvordan vil nettbutikken integreres med de fysiske butikkene? Vil det være noen forskjeller i utvalget av produkter eller priser?
Nei, det vil ikke være noen forskjeller. Du får samme sortiment, samme priser og lik leveringstid. Vi opererer med ukespriser, og kan endre priser hver mandag. Det er også noen sesongpriser, men det er det samme som tidligere.
Hva skjer hvis jeg ikke finner det jeg leter etter?
Det kan være produkter som ikke har blitt oppdatert eller akkurat har kommet i sesong. Da kan du sende en henvendelse på e-post: post@fruktringen.no eller ringer: +47 22 07 57 00.
Endres leveringstiden når jeg bestiller på nett?
Nei, leveringstiden vil være like rask som før.
Kan jeg bestille en gjentakende ordre?
Ja. Om det er en ordre du ønsker å motta ved jevne mellomrom kan du legge inn dette når du bestiller. Mange av kundene våre har behov for dette, og derfor er det naturlig at vi etterkommer disse ønskene.
Hvordan kommer levering til å fungere og hvilke betalingsløsninger blir tilgjengelige?
Levering skjer på samme måte som tidligere, med fakturering på samme måte som tidligere – separat fra nettbutikken og på etterskudd. Noen nye kunder må betale kontant eller med Vipps, dersom vi ikke kjenner til de fra før av.